GGKE batek enpresekin dituen merkataritza-aukerak
Enpresa-mundura bideratutako zerbitzu-zorro bat identifikatzea eta definitzea
Erronka: Posible ote da Garapenerako Gobernuz Kanpoko Erakunde (GGKE) bat enpresara hurbiltzea negozioarentzako balio-proposamen batekin, dohaintza bat eskatu edo boluntarioak eskaini beharrean?
Erronka konpondu genuen
Huanca GGKEak bere jarduera garatzen duen testuinguru enpresarial, politiko, ekonomiko eta sozialaren azterketa zehatza. Haien gaitasunak eta trebetasunak baloratu genituen, eta, ondoren, enpresa-munduan hautemandako beharren eta aukeren aurrean duten balio-proposamena definitu genuen.
Azkenik, erreferentzia-enpresa batzuekin kontrastatu ondoren, enpresa-zerbitzuak eta horiek abiarazteko plana definitu genituen.
Proiektu handi bat, zeinaren helburua baita gizarte-erakunde bat orientatzea eta posizionatzea, enpresa-mundurako zerbitzu lehiakor bat eskaintzen duen heinean.
Geure ekarpena egin genuen
Lan-metodologia berritzaileari eta Huancaren misio sozial argiari esker, lanak ikuspegi zabalagoa hartu zuen, zeina hobeto egokitzen baita egungo enpresa-errealitatera, haien kezketara eta motibazioetara, eta, noski, gizarte-erantzukizun korporatiboren tankerako kontzeptu eztabaidagarriarekin duen harremanetara.