Enpresa txiki bat, gizarte-berrikuntza lortzeko bidean

Move Branding

Gizarte-berrikuntzako ibilbide-orria mikroETEetan

Erronka: Gizarte-berrikuntzako ibilbide-orri bat diseinatzea. Gure metodologia enpresa txiki baten tamaina eta irismenera egokitzea zen erronka, baina betiere gizarte- eta negozio-alderdiak uztartzeko grinari eutsiz.

Montaje de empresa Move

Erronka konpondu genuen

Sinnplek diseinatutako HdR metodologia egokitu genuen enpresa txiki batera, eta lan-saioak kontzentratu genituen, baliabideak ahalik eta gehien aprobetxatzeko. Hauexek izan ziren urratsak:

  1. MOVEren egoera aztertzea.
  2. Testuinguru-mapa definitzea.
  3. Balio-katea zehaztea.
  4. Epe laburreko enpresa-estrategia aztertzea.

Azterketa horren ondotik, jasangarritasunerako aukera zehatzak identifikatu ziren. Horretarako, oinarri gisa hartu zen negozio- eta gizarte-inpaktua, baina baita beste aldagai batzuk ere, ideia berritzeko potentzialari eta haiek garatzeko beharrezko baliabideei loturik.

Move branding

Geure ekarpena egin genuen

Batetik, gizarte- eta ingurumen-inpaktua eta, bestetik, negozio-inpaktua uztartzen dituzten eremuak identifikatzeko ezagutza, guztia ere metodologia arin eta eraginkor bat baliatuz.