15 enpresa eta erronka bat
15 enpresa eta erronka bat: nola bilakatu gizarte-berrikuntza faktore lehiakor
Erronka: Gipuzkoako enpresak lehiakorrago bihurtzea, gizarte-berrikuntzaren bidez (produktuan, prozesuan, balio-katean edo komunitatean), gure ikuspegi pragmatikoa baliatuz eta gure HdR metodologiaren bidez.
Erronka konpondu genuen
Gure metodologia lan-tailerren formatura egokitu genuen, eta elkarlaneko saioekin uztartu. Hala, parte hartu zuten 15 enpresek:
- Bertatik bertara ezagutu zituzten beren negozioaren gizarte- eta ingurumen-alderdiekin loturiko arriskuak.
- Ulertu zuten zer-nolako potentziala duen gizarte-berrikuntzak haien kasu jakinetan.
- Enpresako gizarte-berrikuntzako plan propioak sortu zituzten.
Geure ekarpena egin genuen
Metodologia propioa aplikatzea eta saioak dinamizatzea.
Gizarte-, ingurumen- eta negozio-inpaktua uztartzen dituzten ideiak eta ekintza-eremuak identifikatu genituen.